Alex video

 Capitan la 15 ani, ridicat la grad de inger

la 4 ani … primul juramant ! 

 la 14 ani…

 cu Eric in Palma in August 2007…

Last Christmas ….

~ de ax angel pe noiembrie 22, 2007.

3 răspunsuri to “Alex video”

  1. offf:(( tot nu pot crede ce sa intamplat:(

  2. cand stau sa ma gandesc ca am fost la ziua ta si apoi dupa cateva zile sa aud de la mama ca tu nu mai esti…este adevarat ca pentru cateva momente nici nu am crezut-o si radeam prosteste, dar dupa ce mi-a explicat…Nu pot sa uit ziua aceea, si nu pot trai cu sentimentul ca nu ti-am zis „ADIO,PRIETENE!!!”

  3. :((( imi e foarte greu sa ma uit la filmuletul de la ziua ta cand stiu ca a fost doar akum cateva luni:( si din pacate akum nu mai esti:((( si imi e foiarte dor de tine as vrea sa fi din nou langa noi!:(

Lasă un comentariu