s-a nascut un inger…

     

       Din lupta dintre speranta si neputinta, dintre trecator si nemurire, din incercarea spiritului in fata trupului, s-a nascut un inger : Ingerul ALEX !

       N-a fost un invatator, dar bucuria  pe care o emana, a fost pentru colegi, placerea de a veni la scoala si a se initia in tainele  cunoasterii.

       N-a fost un vindecator, dar  zambetul lui a alinat multe suferinte si a reinviat multe sperante.

       Nu a creat viata , dar staruinta lui a nascut un frate asemeni lui, un frate in care acum il regasim si ne regasim.

        S-a inaltat la ceruri la care doar sufletele alese si neprihanite au acces. A ales, sau a fost ales, sa fie primul venit, capul familiei  noastre in lumea eterna.

        Ca inger protector pentru toti cei dragi lui, va incerca sa ne indrume pasii, ca atunci cand vom fi chemati, sa fim vrednici sa ajungem alaturi de el.

       Odata cu plecarea lui, ingerul la care ne vom ruga va avea un chip : chipul lui Alex. Cand ne vom ruga, cand vom cere ajutor, cand vom cauta o alinare de dincolo de ceruri, vom impreuna palmele, vom inchide ochii si Alex va fi acolo pentru noi.

~ de ax angel pe noiembrie 7, 2007.

6 răspunsuri to “s-a nascut un inger…”

  1. si dumnezeu are nevoie in ceruri de oameni minunati. minunea minunilor e in noi.

  2. am incercat sa ma prefac ca nu inteleg…apoi, am incercat sa refuz…sa imi imaginez ca nu e decat un vis urat din care ma voi trezi, si voi pleca spre casa prietenilor nostri unde ma va intampina Alex…ca de fiecare data…peste cateva ore…fiecare celula din mine incerca din rasputeri sa lupte impotriva adevarului crunt…ca Mirela plangea, ca alex nu raspundea chemarii noastre, ca eram imbracata in negru…

    acum, dupa ce am fost izbita de un zid din piatra – realitatea – imi adun o noua speranta…ca Alexutzu, cel pe care il stiam atat de bine…e undeva si ne vede…ne apara, vegheaza deasupra noastra indeplinindu-si menirea pt care s-a nascut…aceea de INGER, aceea pe care noi am incercat sa nu o acceptam din dorinta disperata de a retine ingerasul langa noi. pt ca eram cu toii cinstienti…avem un ingeras printre noi…si l-am vrea din nou…si poate ca peste o vreme…cand timpul va alina sufletele tutror celor care l-au iubit pe Alex…poate atunci vom putea sa acceptam si sa realizam ca Alex nu ne va parasi niciodata…Alex e ingerasul nostru!

  3. L-am cunoscut prea putin…si acum imi pare rau…l-am vazut o data sau de doua ori in trecere in casa unor oameni dragi lui…o sa ne ramana la toti in suflet amintirea unui copil care prin plecarea lui ne-a dat o lectie de viata.

  4. Alex, eu nu cred inca ce ai patit.tu vei romane in mintea mea cel mai bun prieten al meu.tu vei fi mereu deosebit de toti, tu esti un copil care nu a facut nimic rau.esti un copil care ai fost alesi sa realizezi un lucru maret.acolo un de esti tu sper sa fie ce iti doresti si sa fi fericit cu toti ceilalti.

  5. intradevar s-a nascut un inger, dar unul care ne-a parisit prea devreme

  6. alex nu stiu de ce uitandu-ma la tine am impresia ca te vei intoarce din nou, nu stiu unde, prezenta ta e atat de subtila incat mi-ar trebui o liniste profunda sa te pot percepe….

Lasă un comentariu